سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مه پرنده چیست و چرا به آن نیاز داریم؟


صنایع دام و طیور بسیار حساس هستند زیرا مستقیماً با موجودات زنده سروکار دارند و فراهم نمودن شرایط دمایی و محیطی مناسب برای این موجودات مهم است. با پیشرفت چشمگیر صنعت روز به روز، سیستم های مه پاش طیور یکی از مهم ترین وسایلی است که وارد عرصه شده است. این سیستم با ارائه هوای مرطوب، خنک و تمیز، کارایی را در صنعت دام و طیور افزایش می دهد. بنابراین برای بهبود شرایط محیطی مرغداری خود، خرید این سیستم و تجهیزات مه پاش طیور را از بازرگانی آب نیرو با مناسب ترین قیمت اکیدا توصیه می کنیم.

اهمیت استفاده از سیستم مرطوب کننده طیور

عملکرد سیستم قالب جوجه تنظیم دما در محیط جوجه است. جوجه ها نیز مانند سایر حیوانات به دمای مناسب نیاز دارند تا محیطی مناسب داشته باشند و رشد خوبی داشته باشند. عدم تنظیم دما و شرایط محیطی می تواند به تغذیه مرغ و کیفیت گوشت آسیب برساند. دماهای بالا همچنین می تواند خطر شیوع بیماری های پرندگان را افزایش دهد و خسارات جبران ناپذیری به پرورش طیور وارد کند.

علاوه بر این، به دلیل جمع آوری جوجه ها و تعداد زیاد آنها در فضا، ریزگردها، خاک و ماسه زیادی در هوا وجود دارد. این موارد می تواند باعث بیماری و آسیب به کیفیت و سلامت محیط طیور شود. فرآیند مه پاش به این ذرات کمک می کند تا وارد هوا شده و به زمین بیفتند. بوی زننده مرغداری نیز عامل مهمی در سنجش کیفیت و سلامت محیط است. به دلیل وجود جوجه ها در فضای مشترک می تواند بوی بدی ایجاد کند که افراد را آزار دهد. بنابراین استفاده از سیستم های خنک کننده و مرطوب کننده می تواند به کنترل بوی بد و بهبود شرایط مرغداری کمک کند.

استفاده نکردن از این روش در مرغداری چه معایبی دارد؟

ممکن است فکر کنید که استفاده از مه پاش طیور آنطور که باید ضروری نیست و ممکن است از خرید آن صرف نظر کنید. اما باید بدانید که اینطور نیست! عدم استفاده از سیستم های رطوبت گیر مانند مه پاش در خانه های دام و طیور می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. با خرید این سیستم می توانید به راندمان بالایی در مرغداری خود دست یافته و گام بلندی در جهت پیشرفت در صنعت مرغداری بردارید. اما اگر رطوبت در این محیط ایجاد نشود، عواقب جبران ناپذیری از جمله:

کاهش سایز و وزن جوجه ها

کم آبی و از دست دادن آب بدن در جوجه ها

کاهش تعداد تخم های گذاشته شده در گله مادر

تولید کاهش یافت، رشد کاهش یافت و در نتیجه سود کاهش یافت

ایجاد چسبندگی در مقعد جوجه ها

افزایش دمای بدن و تشنگی در جوجه ها به ویژه در فصول گرم سال

ظهور هوای خشک در فصل سرد سال

به دلیل کمبود رطوبت باعث ایجاد شوک گرمایی می شود که منجر به ناراحتی و خودخوری می شود.

قیمت اتومایزر طیور
https://arse3.ir/38314-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1
بسته به نوع و عملکرد هر سیستم جوجه کشی هزینه آن متفاوت است، علاوه بر این عوامل مهم دیگری نیز بر قیمت خرید جوجه کشی تاثیر می گذارد، کیفیت، کارایی، ظرفیت و استانداردهای قابل اجرا می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصول شود. به کیفیت محصول شک کنید

خرید مه پاش طیور از سایت آب نیرو

برای سهولت در خرید نبولایزر طیور، گزینه خرید آنلاین در سایت آب نیرو به آدرس iran-pump.com موجود است. با مراجعه به واحد فروش می توانید به راحتی مرغ پاش مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین سایت ما اطلاعات کاملی از اطلاعات فنی انواع اتومایزر دارد و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید جهت راهنمایی های لازم با ما تماس بگیرید. کلیه نمونه های سمپاش های مرغداری موجود در کاتالوگ فروش ما دارای کیفیت و کارایی بالا بوده و مورد تایید کارشناسان می باشد. با بازرگانی آب نیرو محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت کنید.

نتیجه

اکنون می دانید که عدم استفاده از مه پاش می تواند آسیب جدی ایجاد کند. هنگام خرید حتما محصولی را با بهترین عملکرد انتخاب کنید. زیرا افرادی در بازار هستند که می توانند محصولات تقلبی را با قیمت پایین عرضه کنند تا توجه خریداران را به خود جلب کنند. از این سیستم در قفس برای جلوگیری از آسیب ناشی از از دست دادن رطوبت استفاده کنید. این سیستم ها بهترین شرایط را برای پرورش جوجه ها ایجاد کرده و بر کیفیت تولید اثر مثبت دارند. بازرگانی پمپ ایران این اطمینان را به شما می دهد که از انتخاب و استفاده از مه پاش در صنعت طیور پشیمان نخواهید شد. زیرا در بسیاری از موارد یکی از الزامات اساسی استفاده از این سیستم ها تلقی می شود.