سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خرید تخت مراقب باشید!


یکی از وسایلی که امروزه در بسیاری از خانه ها یافت می شود و جزء جدایی ناپذیر اتاق خواب شده است سرویس خواب است. بسیاری از افراد از کمردرد رنج می برند. به جای تشک از تخت استفاده می کنند. سهولت استفاده از سرویس خواب از دیگر مزایای استفاده از آن است. همچنین سرویس خواب اتاق خواب را زیبا جلوه می دهد. طراحی سرویس خواب بستگی به سلیقه کاربر و طراحی اتاق دارد. با سرویس خواب های تئوری رنگ می توانید دکوراسیون خود را بهتر هماهنگ کنید.

انواع تخت

بسته به نیاز و فضای اتاق خواب شما انواع مختلفی از سرویس خواب وجود دارد. در آینده با انواع سرویس خواب آشنا خواهیم شد.

تخت دو نفره: همانطور که از نامش پیداست. این سرویس خواب برای زوج های متاهل طراحی شده است. علاوه بر تخت بزرگتر، سایر مبلمان اتاق خواب مانند کمد، کشو و میز کنار تخت نیز بزرگتر و مناسب برای دو نفر هستند. البته بسیاری از افرادی که فضای اتاق خواب بزرگی دارند از انواع تخت های دونفره استفاده می کنند; مثلا تخت های دو نفره گرد ساختار بزرگی دارند و فضای بیشتری را اشغال می کنند. بنابراین برای اتاق های بزرگ و جادار استفاده می شود. در میان انواع دیگر سوئیت های دو خوابه، می توان یک اتاق خواب دونفره را در بر گرفت. این نوع تخت بیشتر مورد علاقه افراد مبتدی است که می خواهند اتاق خواب کینگ داشته باشند. به دلیل طراحی خاص این تخت، بهتر است در اتاق های کوچک از آن استفاده نکنید.

سرویس اتاق خواب: این خدمات اغلب در طرح های دخترانه و پسرانه به فروش می رسد. آنها برای جوانان هستند. میز، کمد و تخت از جمله اجزای تشکیل دهنده این نوع ست اتاق خواب هستند که طرح و رنگ آن ها به سلیقه مشتری قابل تغییر است. برخی از ست های اتاق خواب نوجوان از نظر جنسیت خنثی در رنگ های چوب طبیعی یا رنگ های خنثی هستند که هم برای پسران و هم دختران قابل استفاده است. رنگ محبوب ست خواب های دخترانه بیشتر سفید و خاکستری برای پسران است. رنگ های سفید، خاکستری، چوب طبیعی به راحتی با هر نوع اتاق خواب هماهنگ می شوند. شایان ذکر است که با اکثر افراد خواب‌آلود، می‌توانید یک کتابخانه و یک میز تحریر برای تکمیل خواب بیابید.

تخت نوزاد: این نوع تخت برای نوزادان ساخته می شود و تخت ها معمولاً با سیم به طرح و رنگ تخت محکم می شوند، بنابراین احتمال افتادن کودک از تخت به صفر می رسد. علاوه بر این، اکثر خدمات مهد کودک دارای نوسان هستند. خرید صندلی به درخواست مشتری قابل حذف می باشد. برخی از دریچه ها برقی هستند و به صورت خودکار باز می شوند.

سرویس خواب مناسب برای اتاق های کوچک.

اگر اتاق کوچکی دارید، بهتر است تختی را انتخاب کنید که طراحی ظریف و ساده ای داشته باشد. همچنین استفاده از رنگ های سفید، کرم و خاکستری روشن می تواند بسیار مفید باشد. تخت‌ها و لوازم جانبی اغلب فضای زیادی را اشغال می‌کنند، اگر فضای کمی دارید، چیزهای اضافی نخرید. به عنوان مثال، شما ممکن است از خرید یک پاتختی صرفنظر کنید زیرا فضای بیشتری را نسبت به آنچه که از آن استفاده می کنید اشغال می کند. پس تختی را انتخاب کنید که فریم کوچک و ظریفی داشته باشد.

مزایای استفاده از سرویس خواب

اگر بخواهیم در مورد مزایای استفاده مکرر از عملکرد خواب صحبت کنیم، می توان به مزایای اصلی آن به عنوان مثال بهبود خواب اشاره کرد. تشک های طبی هنگام خواب بدن را در وضعیت مناسب نگه می دارند و فرد دچار درد گردن و کمر نمی شود.

کیفیت خواب، استرس و سردردهای مزمن ناپدید می شوند. افرادی که برای انجام کارهای خود نیاز به تمرکز زیاد در طول روز دارند، باید در شب راحت و کافی بخوابند.

هنگام خرید روتختی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید روتختی باید به چند نکته توجه کنید تا پس از خرید با مشکل مواجه نشوید. در متن زیر به بیان و توضیح اهمیت این نکات می پردازیم:

اندازه و ابعاد: مطمئن شوید که اندازه سرویس خواب متناسب با ابعاد اتاق شما باشد. همانطور که قبلا گفتیم، روتختی باید متناسب با فضای اتاق باشد، کارهای بزرگ با رنگ های تیره برای اتاق های کوچک و روشن مناسب نیستند.

نوع و کیفیت متریال: به طور کلی یکی از مهم ترین مواردی که در خرید روتختی و متریال چوب باید به آن توجه کرد، نوع چوب است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. کیفیت ساخت و مصالح به کار رفته در سرویس دوام آن را تضمین می کند.

پشتیبانی و گارانتی: اطمینان حاصل کنید که شرکت تولید کننده یا فروش رختخواب شما خدمات پشتیبانی و گارانتی مناسبی را ارائه می دهد. جدا از پشتیبانی خدمات مناسب، باید گارانتی معتبری برای اطمینان از کیفیت محصول وجود داشته باشد 

https://www.nasim.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-107/2379196-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%82%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF

طراحی و سبک: سوئیت اتاق خواب باید با دکوراسیون داخلی اتاق شما مطابقت داشته باشد. از آنجایی که بیشتر اتاق خواب ها را ست های اتاق خواب اشغال می کنند، در انتخاب طرح و حتی رنگ آن دقت ویژه ای می شود. پس به طراحی و سبک آن دقت کنید.

راحتی: برخی از ست های تخت بر اساس میل مشتری ساخته می شوند، قبل از انتخاب سایز مطمئن شوید که ارتفاع تخت برای شما مناسب است. علاوه بر این، سایر محصولات از جمله جعبه، میز کنار تخت و کشو نیز باید دارای اندازه های استاندارد باشند.

نظافت: یکی از مسائل مهم برای افراد حساس، نگهداری و نظافت روتختی آنهاست، به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان ملافه هایی با جزئیات ظریف یا طرح های شلوغ را دوست ندارند. دلیل آن این است که آنها معتقدند گرد و غبار را نمی توان به راحتی از روی چنین سطوحی پاک کرد.

در خرید تخت مراقب باشید!

روتختی یکی از وسایلی است که امروزه در هر خانه ای یافت می شود. انتخاب سرویس خواب مهمترین قسمت اتاق خواب است و هنگام خرید آن باید همه جوانب را در نظر بگیریم. رنگ، طرح، اندازه و متریال سرویس باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا خریدی رضایت بخش داشته باشید. در صورت عدم توجه به کیفیت و ساخت سرویس خواب، چوب آن هنگام جابجایی می شکند و در مواردی از زیبایی آن نیز کاسته می شود. همچنین باید به ظاهر سرویس خواب توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به راحتی قابل تغییر نیست. با مراجعه به تانیل چوب از کیفیت مطمئن می شوید.