سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا درمان میگرن با نوروفیدبک امکان پذیر است؟


درمان میگرن با نوروفیدبک یک راه عالی و امیدوارکننده برای بهبود این بیماری است که مزایای قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. میگرن از دسته بیماری هایی است که نمی توان به طور دائم با دارو درمان کرد. اما نوروفیدبک این امر را به راحتی انجام می دهد. این روش ابتدا واکنش های مغز را پس از شروع میگرن دریافت می کند و با استفاده از این امواج مغز را آموزش می دهد تا در نهایت بتواند علائم میگرن و شدت این بیماری را بهبود بخشد. در حال حاضر این روش در علم پزشکی کاربرد فراوانی دارد و ویژگی های خاص خود را دارد. در ادامه نگاهی دقیق تر به درمان میگرن با نوروفیدبک می اندازیم. برای خرید قرص میگرن آمریکایی تا انتهای این مقاله از فرازطب همراه ما باشید.


آشنایی با حملات میگرنی

میگرن یک بیماری عصبی با علائم خاص است. به طور خلاصه، این علائم شامل سردردهای شدید، حالت تهوع، گفتار نامفهوم، خستگی مفرط، افسردگی، انرژی کم و وزوز بدن است که نباید نادیده گرفته شوند. این بیماری در واقع نوعی سردرد عود کننده نامیده می شود. چنین سردردهایی عمدتاً در یک طرف سر ایجاد می شوند و ضربان دار هستند.

حملات میگرن می تواند از ساعت ها تا چند روز ادامه داشته باشد و درد آن چنان شدید باشد که در فعالیت های روزانه شما اختلال ایجاد کند. برای برخی از افراد، یک علامت هشدار به نام هاله قبل از سردرد یا همراه با آن رخ می دهد. هاله می تواند شامل اختلالات بینایی، مانند چشمک زدن چراغ ها یا نقاط کور، یا سایر اختلالات، مانند درد در یک طرف سر یا در بازو یا پا، و مشکل در صحبت کردن باشد. داروها می توانند به پیشگیری از میگرن و کاهش درد کمک کنند. اما درمان میگرن با نوروفیدبک ILF یک راه حل تضمینی و قابل اعتماد برای بهبود وضعیت است و می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج مورد انتظار دست یابید.

درمان سردرد میگرنی با نوروفیدبک ILF

درمان نوروفیدبک ILF به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید پاسخ مغز خود را کنترل کنید و به این ترتیب مغز شما یاد می گیرد که میگرن را درمان و کنترل کند. ساختار مغز انسان از امواج و سیگنال ها ساخته شده است و شما می توانید این امواج را از طریق مانیتور با استفاده از دستگاه نوروفیدبک مشاهده کنید. با مشاهده این امواج و مسیرهایی که به مغز فرستاده می شود، پزشک می تواند گام های موثری برای آموزش مغز بیمار برای یادگیری خود به خود بردارد.

این را می توان مهم ترین عملکرد نوروفیدبک دانست که باعث محبوبیت آن در بین متخصصان مغز و اعصاب شده است. نوروفیدبک مزایای قابل توجهی برای بیمار دارد زیرا سیگنال های مغز را تنظیم می کند و عملکرد مغز را کنترل می کند.

علل میگرن

افراد دلایل مختلفی برای شروع و ایجاد میگرن دارند که برای همه یکسان نیست. برای درمان میگرن با نوروفیدبک، دانستن بیشتر در مورد علت بیماری مهم است. البته مشکل این است که همه این دلایل در مورد میگرن صدق نمی کند. اما این نسبتاً رایج است. به طور کلی علل میگرن شامل موارد زیر است.

سابقه خانوادگی

تغییر الگوهای خواب

تغییرات در دمای بدن

گرسنگی طولانی مدت

نور زیادی از چراغ های خیابان

چیزهای خیلی بلند

تغییرات هورمونی

عوارض جانبی برخی داروها


کم آبی بدن

نوشیدن بیش از حد کافئین

سیگار کشیدن و نوشیدن زیاد

ضایعات غذایی و چربی مصرف کنید

تنش قوی تر

عواقب میگرن برای مغز

فراموش نکنید که میگرن عواقب زیادی برای مغز شما دارد. بنابراین لازم است در اسرع وقت نسبت به درمان آن اقدام شود. با درمان میگرن با نوروفیدبک می توان از این اثرات جلوگیری کرد. به طور کلی اثرات میگرن بر مغز به شرح زیر است:

افسردگی و اضطراب

میگرن به راحتی می تواند منجر به اضطراب و افسردگی شود. بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی ناشی از میگرن سردردهای شدید و طولانی مدت را تجربه می کنند.

سرگیجه

از دیگر اثرات میگرن بر مغز می توان به از دست دادن تعادل و احساس سرگیجه اشاره کرد. این شرایط معمولاً در افرادی که از سرگیجه رنج می برند رخ می دهد.

بیخوابی

میگرن اثرات منفی زیادی روی خواب شما دارد. به همین دلیل، بسیاری از مبتلایان به میگرن از اختلالات خواب رنج می برند.

آیا نوروفیدبک واقعا برای درمان سرطان موثر است؟

با توجه به آنچه گفته شد می توان دریافت که میگرن یک بیماری مزمن است که با دارو به طور کامل درمان نمی شود. درمان میگرن با نوروفیدبک یک راه حل قطعی با اثربخشی ثابت است. بنابراین، می توانید بدون نگرانی این روش درمان میگرن را انتخاب کنید و از پاسخ های آن بهره مند شوید.

مزایای نوروفیدبک ILF برای درمان میگرن

نوروفیدبک ILF یک نوع جدید و موثر نوروتراپی است. امروزه پزشکان زیادی از این روش درمان میگرن استفاده می کنند. برای درمان میگرن با نوروفیدبک به این روش از تجهیزات خاصی استفاده می شود که ایمنی بالایی دارد و می تواند شما را با خیال راحت حمل کند. این روش به خصوص دشوار نیست و نتایج به دست آمده بسیار طولانی است. از دیگر مزایای نوروفیدبک ILF می توان به اثربخشی و ایمنی آن اشاره کرد که بسیار مهم است.

عوارض درمان دارویی میگرن با دارو

استفاده بیش از حد از مسکن ها می تواند باعث سردرد شدید شود. به نظر می رسد این خطر با ترکیب آسپرین، استامینوفن و کافئین بیشتر باشد. اگر آسپرین یا ایبوپروفن (Advil، Motrin IB، دیگران) یا تریپتان ها، سوماتریپتان (Imitrex، Tosymra) یا ریزاتریپتان (Maxalt، Maxalt-MLT) بیش از 9 روز در ماه مصرف شوند، ممکن است سردردهای شدید ایجاد شود. سردرد بیش از حد زمانی رخ می دهد که داروها تسکین خود را متوقف کرده و باعث سردرد می شوند. این منجر به استفاده از مسکن هایی می شود که گردش خون را تحریک می کنند.

نتیجه

با توجه به مطالب ارائه شده می توان نتیجه گرفت که درمان میگرن با نوروفیدبک یک راه حل عالی و قطعی است. این روش با یادگیری امواج مغزی می تواند شرایط بهتری را برای درمان میگرن برای شما فراهم کند. میگرن به عنوان یک نوع بیماری مزمن شناخته می شود و مصرف دارو تاثیر خاصی بر آن ندارد. اما می توانید با نوروفیدبک این عارضه را برای همیشه درمان کنید. نوروفیدبک مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به ایمنی، امنیت بالا، پایداری عالی و قابلیت به روز رسانی اشاره کرد.