سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تم پشتیبان وردپرس


امروزه بسیاری در حال ساخت و ایجاد فروشگاه های آنلاین هستند. اما چگونه می توان یک فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه و بهترین تجهیزات ایجاد کرد؟ داشتن یک فروشگاه انعطاف پذیر قطعا یک گزینه عالی است. اینجاست که وردپرس به کمک شما می آید. می توانید با استفاده از افزونه ووکامرس یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و با استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس ظاهری جذاب برای آن ایجاد کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس

یک قالب ووکامرس معمولاً باید ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر وب سایت ها داشته باشد. برای هر نوع محصولی، باید بتوانید ویژگی های مورد نظر خود را اضافه کنید. به عنوان مثال، فروش مجازی با فروش محصولات فیزیکی متفاوت است. اما جای نگرانی نیست زیرا با کمک ووکامرس و قالب فروشگاهی وردپرس امکان پذیر است.

این قالب وردپرس در مخزن وردپرس موجود است، اما همیشه به زبان اصلی آن است. اما قالب فارسی برای ایرانیان لازم است. ما بهترین قالب های فروشگاهی را انتخاب کرده و در وردپرس برای شما قرار داده ایم. می توانید مدل های مختلف را بررسی کنید، آنها را با هم مقایسه کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس رایگان

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید یک محصول یا در حین وبگردی با وب سایت های فروشگاهی زیادی برخورد کرده اید و با دیدن آن ها فکر می کنید که شما هم می توانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. امروزه با افزایش تمایل مردم به استفاده از خدمات الکترونیک و خرید آنلاین محصولات، بسیاری از صاحبان کسب و کار تصمیم گرفته اند علاوه بر فروش فیزیکی محصولات خود، یک فروشگاه اینترنتی نیز راه اندازی کنند. امروزه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ووکامرس، داشتن یک وب سایت فروشگاهی آنلاین یک رویا نیست، وردپرس با سربرگ فروشگاهی ووکامرس این انعطاف را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به دانش کدنویسی و در کمترین زمان ممکن آن را ایجاد کنید. زمان استفاده از قالب های آماده شما می توانید وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. اگر همچنان تصمیم به ایجاد فروشگاه آنلاین خود دارید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی و قالب فروشگاهی رایگان وردپرس بیشتر آشنا شوید.

آنچه در اینجا به طور خلاصه خواهید خواند:

قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟

مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی

کیفیت قالب فروشگاهی وردپرس

قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟

با رشد تمایل مردم به استفاده از محصولات و خدمات در اینترنت، به تدریج بسیاری از کسب و کارها جذب ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت ها می شوند و یکی از مزیت های راه اندازی وب سایت فروشگاهی این است که در این راه نیاز به فضای فیزیکی دارید. نیازی به نمایش و ارائه محصولات نیست و به راحتی و بدون مشکل می توانید به صورت 24 ساعته به بازدیدکنندگان وب سایت خود خدمات رسانی کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب های فروشگاهی رایگان و غیر رایگان زیادی است که بسته به نیاز وب سایت و سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. به طور پیش فرض خود وردپرس قالب های رایگانی دارد که به زبان اصلی هستند و ممکن است استفاده از آن ها برای شما سخت و غیر ممکن باشد به همین دلیل همیار وردپرس بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس را به صورت کاملا رایگان به صورت فارسی و کلیک راست ارائه می دهد. می توان انواع مختلف آنها را نگاه کرد، مقایسه کرد و امتحان کرد و در نهایت یکی از آنها را انتخاب کرد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه ای بسیار قدرتمند و کاربردی به نام ووکامرس می باشد که به عنوان فروشگاه ساز آنلاین شناخته می شود ووکامرس بسیاری از مشکلات از جمله صرف وقت زیاد، ایجاد و طراحی صفحات مختلف، سبد خرید، کاتالوگ محصولات را برای شما حل می کند. و غیره به طور پیش فرض؛ بنابراین برای ساخت فروشگاه آنلاین نیازی به توسعه دهنده ندارید و هزینه ای پرداخت می کنید. پس از نصب وردپرس، تصمیم گیری و انتخاب یک قالب جذاب اولین و مهمترین قدم برای شروع توسعه وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. در ادامه به بررسی مزایای توسعه وب سایت فروشگاهی می پردازیم.

مزایای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از خدمات و محصولات اینترنتی افتتاح سایت فروشگاه اینترنتی یکی از مشاغلی است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و شما می توانید با هزینه کم فروشگاه خود را افتتاح کنید. سیستم مدیریت محتوا. اکثر مردم قبل از خرید نیاز به اطلاعاتی در مورد محصول دارند، بنابراین ما معرفی محصول، مقایسه، بررسی و سایر اطلاعات را برای کمک به بازدیدکنندگان در مقایسه و انتخاب بهترین محصول ارائه می دهیم. در واقع، راه اندازی فروشگاه آنلاین شما استفاده از سیستم های مدیریت محتوای محبوب وردپرس و ووکامرس مزایای بسیاری دارد که در زیر ذکر شده است.

حداقل هزینه را پرداخت کنید

ساخت وب سایت با ووکامرس یکی از بهترین راه ها برای ایجاد وب سایت و راه اندازی یک کسب و کار مجازی است. این روش نسبت به روش های دیگر به هزینه ها و سرمایه اولیه بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال، راه اندازی یک کسب و کار؛ تهیه یا اجاره فضا؛ طراحی تزئینی؛ باید انبارها و اجناس مختلفی را پیدا کنید که هر کدام هزینه زیادی دارند. لازم؛ اما فروش محصولات و خدمات در وب می تواند هزینه ها را بدون نیاز به چنین مواردی به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با درج تخفیف ویژه روی محصولات می توانید فروش بیشتری را جذب کنید.

سرویس 24/7

با یک وب سایت آنلاین، شما قادر خواهید بود به بازدیدکنندگان فروشگاه خود به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی خدمات رسانی کنید. در این صورت مشتریان می توانند در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به خرید محصولات یا استفاده از خدمات داشته باشند به سایت  Zhaket.com  مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند. به روز بودن وب سایت فروشگاه یکی از مواردی است که می تواند تاثیر بسزایی در رضایت مشتری داشته باشد.

برندسازی و کسب اعتبار بیشتر

وب سایت فروشگاه محدود به یک منطقه و یک شهر نخواهد بود و به راحتی می توانید مشتریان خود را در نقاط مختلف دنیا پیدا کنید و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. به طور متوسط، 80? از مردم محصولات مورد نظر خود را در وب جستجو و مقایسه می کنند، این بهترین فرصت برای معرفی سریع خود به مردم و ایجاد وفاداری بیشتر به برند است.

توسعه و گسترش کسب و کار

یکی دیگر از مزایای وب سایت فروشگاهی امکان گسترش و تنوع محصولات و خدمات می باشد. در محل فروشگاه شما محدود به فروش یک یا چند نوع محصول نیستید، بلکه قادر خواهید بود انواع محصولات فیزیکی و دانلودی را به فروش برسانید. دامنه بدون هیچ محدودیتی.

راحتی مشتریان و فروشندگان

بازدیدکنندگان و مشتریان می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه، کالای خود را در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به ترک منزل، محل کار یا هر کجا که هستند سفارش داده و تحویل بگیرند. دیدن، مرور و خرید محصولات با آرامش برای آنها آسان است. همچنین فروشندگان می توانند سفارش های ثبت شده را در سایت از هر کجا و در کمترین زمان پیگیری و ارسال کنند.

شناخت و تعامل مشتری را افزایش دهید

درک ترجیحات و نیازهای مشتریان و افزایش همکاری با آنها یکی از موثرترین راه ها برای افزایش فروش و درآمد محصول شماست. در کسب و کارهای سنتی، تنها زمانی که مشتریان خود به فروشگاه شما می آیند، می توانید در صورتی که به آنها دسترسی نداشته باشید، ارتباط برقرار کنید، اما در کسب و کارهای آنلاین، فاصله خریدار و فروشنده را می توانید ارتباط برقرار کنید. و مشتریان شما در زمان های مختلف آنها را در مورد ویژه ها، جشن ها و محصولات جدید درگیر کنید و آنها را مطلع کنید.

امکان مرتب سازی محصولات

متقاعد کردن کاربران و جذب مشتریان بالقوه بیشتر یکی از دلایل اصلی موفقیت یک کسب و کار آنلاین است، زمانی که انواع ابزارهای ارزشمند را در اختیار مشتریان قرار دهید و خرید محصولات را برای آنها آسان کنید، به راحتی می توانید نظر و رضایت آنها را جلب کنید. . مطمئن شوید که آنها به وب سایت شما بازمی گردند. یکی از این موارد که باعث می شود کاربران هنگام خرید سردرگم نشوند دسته بندی محصولات است. دسته بندی محصولات علاوه بر اینکه سایت شما را تمیز و حرفه ای می کند، می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا بدون دردسر و زمان طولانی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. یک تجربه خرید خوب و آسان همیشه در ذهن مخاطب می ماند و باعث می شود در آینده ای نه چندان دور به فروشگاه شما بازگردند و از خدمات فروشگاه شما استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که قالب فروشگاهی وردپرس در اختیار شما قرار می دهد امکان دسته بندی محصولات بر اساس دسته بندی های خاص خود است که در آن می توانید محصولات مختلفی را در فروشگاه قرار دهید، این گزینه هم برای شما و هم برای مشتریان شما بسیار موثر خواهد بود، زیرا تمامی محصولات موجود هستند و قابل خریداری است. سریع پیدا کردند.

معیارهای قالب ذخیره سازی وردپرس

در چند سال گذشته میزان استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزایش چشمگیری داشته است، به طوری که با گسترش و محبوبیت استفاده از خدمات آنلاین، بسیاری از صاحبان مشاغل به کسب و کارهای الکترونیکی و مجازی علاقه نشان داده اند. . ، ساخت و پیکربندی وب سایت وردپرسی یکی از ساده ترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای ساخت یک وب سایت جذاب و حرفه ای است. البته لازم به ذکر است که وردپرس به دلیل رابط کاربری ساده ای که دارد در بین اکثر افراد به خصوص مبتدیان بسیار محبوب است. پس از نصب وردپرس، مهم ترین و مهم ترین مرحله ای که با آن روبرو خواهید شد، انتخاب یک قالب مناسب، جذاب، حرفه ای و کاربر پسند است. قالب ها به شما کمک می کنند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یا استخدام طراح وب، تنها با چند کلیک ظاهری زیبا به وب سایت خود ببخشید. شما می توانید یک قالب فروشگاهی را انتخاب کنید که مناسب سبک و سلیقه وب سایت شما باشد، برخی از مزایای قالب فروشگاهی وردپرس عبارتند از:

ظاهری جذاب و حرفه ای

اولین چیزی که مخاطب پس از ورود به وب سایت با آن مواجه می شود، تصویر و طراحی مناسب وب سایت است، زیبایی، ظرافت و سادگی وب سایت تأثیر بسزایی در افزایش بازدیدکنندگان و ایجاد اعتماد در مخاطب دارد. اگر محصولات و امکانات زیاد باشد اما وب سایت برای شما جذاب به نظر نرسد، مخاطب شما را انتخاب نمی کند و به دنبال فروشگاه دیگری برای خرید می گردد.پس از فاکتورهای مهمی که در انتخاب مدل نقش بسزایی دارند، یک وب سایت زیبا، بعد از نصب مدل ظاهر آن را می بینید می توانید به سلیقه خود تغییر دهید.

آسان برای استفاده و راه اندازی

نصب و استفاده از این قالب ها آسان است، بنابراین هر کسی، حتی مبتدیان، می توانند قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در وب سایت خود نصب کنند. می توانید یک قالب فروشگاهی وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنید و فقط روی نصب سایت خود کلیک کنید. ، اگر از ظاهر این قالب ها خوشتان نمی آید، می توانید قالب دیگری را انتخاب و نصب کنید.

سرعت شارژ بالا

سرعت بارگذاری سایت یکی از معیارهای اصلی یک وب سایت خوب در نظر گرفته می شود، تحقیقات نشان داده است که اگر سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد، بنابراین علاوه بر طراحی زیر، ما طراحی زیبا و جذاب و سرعت بارگذاری بالا؛ اکثر قالب های وردپرس سرعت بارگذاری بالایی دارند و در درجه اول سئو پسند هستند، اما همیشه بهتر است این موضوع را هنگام انتخاب موضوع در نظر داشته باشید.

طراحی تطبیقی

طراحی ریسپانسیو به این معنی است که صفحات وب سایت شما را می توان با دقت و روان در انواع رایانه های رومیزی، لپ تاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه مشاهده کرد. با توجه به رواج دستگاه های تلفن همراه در مقایسه با رایانه، اکثر مردم از دستگاه های تلفن همراه برای مرور وب، خرید و کارهای روزانه استفاده می کنند. بنابراین، قالبی که انتخاب می‌کنید باید کاملاً ریسپانسیو باشد و وب‌سایت شما باید در همه دستگاه‌ها کاملاً بارگذاری شود.

ایمنی

امنیت در هر وب سایت و هر فعالیتی مقوله بسیار مهمی محسوب می شود، بی توجهی به این معیار مهم می تواند منجر به حملات هک و بدافزار شود و سایت شما با مشکلات جدی و مشکلات جبران ناپذیری مواجه شود، پس باید فروشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید. با توجه به سطح امنیتی و پس از تایید مشکل، قالب را انتخاب کنید.

سازگاری با مرورگرهای مختلف

نکته دیگری که هنگام انتخاب یک الگو باید در نظر داشت، سازگاری بین مرورگرها است، برای مثال، قالبی که انتخاب می‌کنید ممکن است در یک مرورگر به خوبی کار کند اما ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد. قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد مدل، توصیه می کنیم سازگاری آن را در مرورگرهای مختلف از جمله Chrome، Firefox، Internet Explorer، Opera و غیره در دستگاه های مختلف بررسی کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از قالب های فروشگاهی وردپرس دارای ویژگی های مشابهی هستند، اما تنوع این قالب ها به قدری زیاد است که می توانید با کمی دقت به تفاوت ها پی ببرید. در زیر به معرفی برخی از این امکانات می پردازیم:

امکان نمایش محصولات با تصاویر مختلف، جزئیات محصول و ...

سازگاری با درگاه های پرداخت مختلف

کاملا فارسی و صحیح است

طراحی تعاملی

سازگار با افزونه فروشگاه ساز WooCommerce

امکان دسته بندی محصولات مختلف

امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس برند، رنگ، قیمت و ...

امکان تخفیف به موقع و تخفیف گروهی

امکان ارسال ایمیل و گروه پیامک به مشتریان

یک صفحه ساز وجود دارد.

سازگار با اکثر مرورگرهای وب

امکان وارد کردن لیست محصولات

امکان ایجاد بازار پلیس

امکان اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی

نمایش نظرات کاربران

توانایی ایجاد ویژگی های مقایسه ای بین چندین محصول

امکان وارد کردن جستجو و فیلترهای پیشرفته

امکان فروش چندگانه

کنترل پنل فارسی وجود دارد

این سایت هوشمندانه طراحی شده است

قالب فروشگاهی وردپرس

ایجاد وب سایت به صورت جداگانه یا مشترک با شرکت های فیزیکی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس امروزه به محبوب ترین، در دسترس ترین، پرتقاضاترین و البته سودآورترین تجارت تبدیل شده است. ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ساده و آسان است. وب سایت با انتخاب قالب فروشگاهی. این کار با چند کلیک امکان پذیر است، قالب های فروشگاهی بسیار جذابی وجود دارد که هر کدام می توانند عملکردهای متفاوتی داشته باشند. همیار وردپرس مجموعه ای از بهترین قالب های فروشگاهی رایگان وردپرس را برای شما گردآوری کرده است تا بتوانید بدون پرداخت هزینه یا خرید قالب از مزایای قالب فروشگاهی رایگان وردپرس استفاده کنید، تنوع آن را مرور کنید و الزامات و استانداردها و امکانات وب سایت خود را برآورده کنید. باید قالب خوبی باشه یکی از آنها را انتخاب کنید. البته قالب های فروشگاهی وردپرس 100% مکمل وب سایت شما نیستند و پس از انتخاب و نصب آنها باید وب سایت فروشگاهی و اطلاعات محصول خود را یک به یک به طور کامل و صحیح بارگذاری کنید. در این مقاله به مزایا و امکانات قالب فروشگاهی پرداختیم، امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید، مشتریان بیشتری جذب کنید، اعتبار کسب کنید و برند را جهانی کنید.و بتوانید درآمد خود را کسب کنند. فروش کالا و ارائه خدمات به صورت آنلاین چندین برابر خواهد شد. شما می توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین، اگر محتوای دستیار وردپرس امروزی را مفید دیدید، مایلیم آن را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.