سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در دبی مال در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

از طرف دیگر جمیرا و مارینا از برج خلیفه، دبی مال، شهر قدیمی دبی و دیره دور هستند. خیابان جمیرا Jumeirah St از زیباترین و بهترین خیابانهای دبی است که کمتر کسی با سفر به دبی از آن دیدن نمیکند زیرا سواحل این منطقهی جذاب با ماسههای سفید دل هرکسی را میبرد. این نوار شنی سفید که در امتداد ساحل و جنوب منطقه تاریخی الفهیدی کشیده شده است، یکی از بهترین مکان های دیدنی دبی است. زیباترین طلاهای بازار جواهراتی با رنگ های زرد، سفید و صورتی و بنفش هستند که نمای بسیار جالبی دارند. در صورتی که قصد بازدید از برج خلیفه را دارید، توصیه میشود بهتر است قبل از رفتن به برج، بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید تا از صفهای طولانی وقتگیر برای خرید بلیط در محل جلوگیری شود. مال امارات همچنین محل یک فروشگاه «آدیداس اورجینال» است، جایی که علاقهمندان به مد میتوانند لباسهای خیابانی و کفشهای کتانی مد روز خریداری کنند. شما در هر جایی از شهر دبی باشید سعادت رنت به عنوان شرکت اجاره خودرو در دبی خودرو را به شما تحویل خواهد داد، نیاز نیست حتما به شعبه مراجعه کنید. منطقه بر، به عنوان منطقهای قدیمی، جاذبههای بسیاری از جمله بازار قدیمی دارد. بازار چینی ها از مرکز شهر در حدود 20 دقیقه فاصله دارد. خیابان السیف دبی Al Seef St جزو بهترین خیابان های دبی میباشد که تاریخ بومیان منطقه را به نمایش گذاشته است؛ همچنین این خیابان از شلوغترین مکانهای دبی هست زیرا بازار سنتی دبی در آن قرار دارد. فضای این پیست 22500 متر مربع است و با 85 متر حداکثر ارتفاع و پهنای 80 متر، که البته این فضا برای اسکی می باشد و قابلیت پذایرائی از 1500 اسکی باز را نیز دارد. ظرفیت حمل هر کابین حداکثر 40 نفر است که در کنار کابین های ویژه و خاص تعبیه شده در این چرخ و فلک، البته با ظرفیت کمتر خود از نکات برجسته و شگفت انگیز موجود در طراحی و توسعه این ابر سازه مدرن است.

همانطور که برج العرب یکی از بلندترین هتلهای دنیاست اما جالب است که در آن فقط 202 سوئیت وجود دارد؛ البته دلیل آن ساختن سوئیتهای بزرگ و لوکس است که قیمت آن ها تا شبی 28 هزار دلار نیز میرسد! خیابان جی بی آر دبی به سبک اروپایی ساخته شده است و کافه و رستورانهای مجللی نیز دارد؛ همچنین در این خیابان رویدادهای فرهنگی و هنری متعدد مانند جشنوارههای صنایع دستی دبی، جشنوارههای تئاتر و موسیقی خیابانی به صورت رایگان برگزار میشوند. خیابان الرقه Al Rigga از بهترین خیابان های دبی است که سبکی اروپایی دارد و مانند شانزلیزهی پاریس طراحی شده است. این جزیره با کیلومترها طول، بسیار وسیع است و هتل آتلانتیس به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی نیز در آن قرار دارد. شهر دبی از لحاظ وسعت با مساحتی به اندازه 41114 کیلومتر مربع، به عنوان بزرگترین شهر توریستی امارات بر روی نقشه میدرخشد، همچنین مختصات جغرافیایی این شهر در 25 درجه شمالی و 55 درجه شرقی بر روی نقشه جغرافیایی کره زمین جای گرفته است و از همه مهمتر اینکه، به لطف نفت دبی به یکی از بهترین مقصدهای توریستی در جهان تبدیل شده است. به همین دلیل اگر به فکر سرمایهگذاری در دبی هستید، منطقه دیره یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک به شمار میرود. علاوهبراین اگر به تازگی به این شهر مهاجرت کردهاید و در نقطه شروع هستید، بر دبی با توجه به قیمتهای مناسب، یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک خواهد بود. بسیاری این مکان را نقطه برجسته شهر میدانند و حتی بسیاری ادعا میکنند که هیچ سفری به دبی بدون چتربازی در آن تکمیل نمیشود. این خیابان برای تشویق هنرمندان و خلق آثار هنری در سال 2007 تاسیس شد.

در پاسخ به این سوال میتوان گفت که دبی یک شهر گرم و بیابانی است که بهطور تقریبی در هر ماه از سال میتوان از تفریحات آبی آن بهرهمند شد. از دیگر خیابانهای معروف دبی میتوان به خیابان المراقبات دبی Al Muraqqabat St اشاره کرد که در آن مردم در حال جنب و جوش هستند. اگر میخواهید در رستورانهای لوکس غذا بخورید این منطقه چندان برای اقامت شما مناسب نیست و رستورانهای این منطقه بیشتر حال و هوای محلی دارند. برای بازدید از این بنا نیازی به تهیه بلیط و یا رزرو تور نیست اما برای ورود به آن باید 20 درهم بپردازید. از لحاظ قیمت بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار می آید. موزه مروارید یکی از بهترین موزه های دبی که در سال 2003 تأسیس شد. در اوایل قرن بیست و یکم، صنعت هنر و فیلم در دبی شکوفا شد و نمایشگاه سالانه آرت که هنر معاصر را به نمایش میگذارد و جشنوارهی بینالمللی فیلم دبی با فیلمهای ساخت داخل و خارج نقش بسزایی در این پیشرفت داشتند. هر سال نمایش آتش بازی لیزری در برج خلیفه برگزار می شود و میلیون ها نفر را تماشا خود جذب می کند.دولت دبی با اهداف زیر تصمیم به ساخت بلندترین برج دنیا گرفت:- دبی قصد داشت وابستگی به تجارت صنعت نفت را کاهش دهند از این رو گردشگری را دومین صنعت امارات تبدیل کرد. از دیدنی های خیابان دیره دبی میتوان به بازار طلا، بازار ادویه، موزه زنان، خانهی پارک ساحلی الممزر، دلفیناریوم، سیتی سنتر دیره، برج ساعت دیره، اسپای YHI، پیادهروی در السیف دبی و بازی مینی گلف اشاره کرد. تنها با یک نگاه به عکس موزه آینده در دبی میتوان این مسئله را درک کرد. در این منطقه بخشی از سبک مدرن زندگی دبی را در کنار زندگی سنتی را شاهد هستید و میتوان از این خیابان به عنوان بهترین خیابان های دبی برای مردم شناسی نام برد.

در ساحل Jumeirah Open Beach ارزانتر از، به عنوان مثال، در ساحل پارک ساحلی Jumeirah و سایر گزینه های پرداخت می شود، فروش تجهیزات و لوازم جانبی برای شنا، و همچنین غذا، بستنی و نوشیدنی (شیرینی جات، آب سرد و آب میوه). مال آف امارات که به صورت مختصر به آن امارات مال دبی نیز گفته می شود، نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید لباس است، بلکه برای تفریح گزینه ایده آلی به حساب می آید. ساحل جمیرا دبی واقع در امارات متحده عربی قطعا یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین مکان های گردشگری دنیا می باشد، بلو واترز نام جزیره ای در نزدیکی ساحل جمیرا است که به عنوان یکی از زیبا ترین جزایر مصنوعی امارات متحده عربی شناخته می شود، جزیره بلو واترز شامل مجموعه ای از کلکسیون لوکس ترین سازه ها و ارائه دهنده لوکس ترین خدمات حداقل در سطح امارات متحده عربی و کل خاور میانه است. یکی از عوامل جانبی اثرگذار بر افزایش تعداد مراکز خرید دبی این است که شهر در بیشتر طول سال بطور غیرقابل تحملی گرم است و از آنجا که مراکز خرید دبی، بسیار بزرگ و فضاهای آنها تحت کنترل کولرها و تهویه های هوا هستند، ساکنان و گردشگران تور دبی از آنها به عنوان مراکز اجتماعی واقعی و میدان های عمومی ساکنان استفاده میکنند.

برای سفر به دبی بهتر است اطلاعات دقیقی در زمینهی این خیابانها داشته باشید تا با آشنایی بهترین خیابان های دبی به راحتی هتلهای لوکس و مکانهای تفریحی آن را پیدا کنید. در این منطقه دکه های اغذیه فروشی متعددی وجود دارد و اگر دوست دارید غذای خیابانی را انتخاب کنید بهترین منطقه به حساب می آید. امکانات مختلفی در این ساحل برای مسافران تور دبی وجود دارد که از مهمترین انها می توان به صندلی های خورشیدی، رستوران ها، و اپراتورهای ورزشی آب برای ارائه جت اسکی اشاره کرد . هم چنین از برند های بین المللی که در دبی مال شعبه دارند می توان به نام هایی چون: بابی برون، دیسون، هلو کیتی بیوتی اسپا و مک اشاره کرد. اگر هم به دنبال یک فست فود باکیفیت و متفاوت میگردید، به طبقه همکف بروید؛ چرا که رستورانهای کی اف سی و مک دونالد را آنجا خواهید یافت. قیمت بلیطهای فانفار دبی متناسب با نوع کابین متفاوت است. اگرچه دبی شهر بزرگی نیست، اما تنوع مناطق دبی زیاد است. دیدنیهای خیابان جمیرا زیاد است اما مهمترین آنها پس از برج العرب، پارک آبی وایلد وادی، ساحل عمومی و بازار مدینه جمیرا هستندکه پیشنهاد میکنیم حتما به آنها سر بزنید. اسپید فیتنس جمیرا دبی، فیتنس فرست بیچ پارک پلازا، باشگاه تناسب اندام خصوصی Vmax، تنها برخی از مراکز تناسب اندام جمیرا دبی هستند که در ساعات مختلفی فعالیت دارند. بزرگراه شیخ زاید مکانی مناسب برای زندگی است زیرا مرکز شهر و برج خلیفه نمادین تنها دو دقیقه با آن فاصله دارند. چه بخواهید به بالای برج خلیفه دبی بروید، چه بخواهید از بزرگترین مرکز خرید جهان خرید کنید و یا بخواهید به تماشای فوارههای موزیکال این شهر بنشینید، باید از هر نقطهای خود را به یکی از معروف ترین محله های دبی یعنی داون تاون برسانید. باید در نظر داشته باشید که نزدیک بودن به فرودگاه دبی، یعنی دور بودن به هر چیز دیگری در این شهر، از جمله ساحل و نقاط برجسته دبی.

اما از طرف دیگر منطقه البرشا دسترسی بسیار خوبی به مترو دارد و به منطقه مارینا و داون تاون دبی نزدیک است. در این بخش، فضایی باز و وسیع برای کودکان هست که ترکیبی از بازی کردن و جستجو دارد. این شهر بازی این فرصت را به شما می دهد تا در کنار کودکانتان ، شماهم سرگرمی خودتان را پیدا کنید و از ان لذت ببرید. مواردی مانند رستورانهای لوکس، بازدید از مراکز تجاری لوکس و مدرن، برج خلیفه، پارک آبیهای متنوع، دلفیناریوم و غیره ازجمله گزینههای مسافران به منظور گذراندن اوقات فراغت در این شهر است که تمامی این آیتمها نیز درجهبندی لوکس تا اقتصادی دارند و افراد میتوانند متناسب با بودجه خود، امکانات و تفریحات مناسب را انتخاب نمایند و لحظات بهیادماندنی را برای خود رقم بزنند. در رستوران Naya، بهترین غذاهای هندوستان و انواع غذاهای سنتی شمال هند مانند چاپاتیس، تاندوری و … در خیابان السیف دبی زبان عربی را زیادمیشنوید و بیشتر زنان در آن از چادر عربی استفاده میکنند؛ همچنین در بازار السیف میتوانید بهترین ادویهها را پیدا کنید. از طرف دیگر اگر به غذاهای هندی علاقه دارید، اصیل ترین رستورانهای هندی را میتوانید در منطقه بر دبی پیدا کنید. به همین دلیل کافه رستورانهای هندی بسیاری در این منطقه وجود دارد که میتوانید از آنها بهرهمند شوید؛ همچنین بهترین پارک آبی، پارک جمیرا و برج العرب بهترین برجهای خاورمیانه؛ در آن وجود دارد. این محله در مجاورت موزه دبی قرار دارد و دسترسی به آن از طریق خیابان فهیدی بسیار آسان است. یکی از بهترین و راحتترین راههای دسترسی به پارک اند ریزورت دبی، شاتل باس سرویس است. هزینه در این منطقه به گرامی الصفوح و پالم و جمیرا نیست و بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به حساب می آید. اگر می خواهید اقتصادی سفر کنید و یا به سواحل مارینا و جمیرا نزدیک باشید، این مکان برای اقامت شما در دبی مناسب نیست.

شما گردشگران تور دبی می توانید در این دهکده انواع : هیروگلیف های مصر ، معابد های مختلف تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل و بناهای دیگر که در دنیا شهرت جهانی را دارد از نزدیک ببینیند و خیلی بیشتر با فرهنگ و مردم دبی آشنا شوید ، این دهکده یکی دیگر از دیدنیها و مناطق گردشگری دبی محسوب می شود . اگر خواستید غذایی هم میل کنید، می توانید سری به رستوران های عربی این منطقه بزنید. نکتهی قابل توجه این خیابان قرارگیری آن در محلهی البرشا، محلهای لوکس، آرام و کم جمعیت، منطقهای که در عین لوکس بودن بسیار خلوت هم هست و به همین دلیل بهترین خیابان دبی برای زندگی به حساب میآید. به همین دلیل جزو معروفترین و بهترین خیابان های دبی به حساب میآید. خیابان الفهیدی دبی al fahidi dubai به خاطر موزههایش از بهترین خیابان های دبی به حساب میآید اگر به دنبال موزه گردی هستید به شما پیشنهاد میکنیم سری به این خیابان الفهیدی دبی بزنید و از تماشای جاذبههای واقع در آن لذت ببرید. منطقه الفحیدی از نظر قیمت مناسب هتل بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی نیز به حساب می آید که هزینه های هتل نیز آنچنان قیمت بالایی ندارند. همچنین هزینه ویزا توریستی یکماهه چندبار ورود 880 درهم و برای سینگل یکماهه باید مبلغ 350 درهم پرداخت کنید. مزرعه این روستا همچنین دارای حیوانات اهلی دیگری مانند بز و شترمرغ نیز هست. خیابانها و مغازههای دیره عادی هستند و حالت مدرن ندارند و مانند منطقه بر، بیشتر ساکنین آن را هندیها تشکیل می دهند.

منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب است؟ منطقه داون تاون دبی برای اقامت چه کسانی مناسب نیست؟ اگر میخواهید به جاهای دیدنی دبی خیلی نزدیک باشید و یا هزینه اقامتتان حتی از اقامت در این منطقه نیز کمتر و مشابه هزینه اقامت در مکان هایی مانند شهر قدیمی دبی باشد، این منطقه برای اقامت شما مناسب نیست. اگر علاقهمند به تاریخ و فرهنگ دبی هستید بازدید از این موزه را از دست ندهید که یکی از جاهای دیدنی دبی است. هدف، ترویج فرهنگ عربی و مطالعه بیشتر این کشور در زمینه علوم فضایی بود. به همین دلیل اگر بخواهید در سفر به این شهر در یکی از بهترین مناطق دبی اقامت داشته باشید، بهتر است با شناخت کافی به این شهر سفر کنید، با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید تا بهترین منطقه برای اقامت در دبی را به شما معرفی کنیم. در باب الیام برج العرب فضایی آرامی حاکم است که همراه با چشم اندازهای دلنوازش حسی خوب و آرامش بخش به مهمانان می بخشد. کودکان در این محوطه بازی خیلی خوب می توانند انرژی خود را تخلیه کنند. سینما، هتل و شهر بازی از امکانات مشترکی هستند که میتوانید در مراکز خرید دبی به آنها دسترسی داشته باشید. تابلوهای راهنما برای راهنمایی شما در سرتاسر مرکز خرید وافی سیتی WAFI Mall جایگذاری شدهاند شما حتی میتوانید نقشهی داخلی وافی را از سایت آن دانلود کنید. هتل های منطقه به نام Al Bandar Arjaan - Dubai Creek/ البندر ارجان دبی، Rove City Centre/ راو سیتی سنتر دبی، Lavender Hotel / لاوندر دیره از هتل های معروف منطقه دیره هستند. رستوران یوان در هتل آتلانتیس انواع غذاهای چینی باکیفیت را ارائه میکند که در سطح جهانی شهرت دارد.