سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزل ژنراتور چیست؟


این دستگاه که به عنوان موتور دیزل یا موتور دیزل نیز شناخته می شود، برای تولید برق طراحی شده است و در پیکربندی های مختلفی ارائه می شود. هر شرکتی با توجه به شرایط خود از یکی از مدل ها و انواع این دستگاه استفاده می کند، بنابراین مصرف کنندگان باید با توجه به نیاز و نیاز خود موتور دیزلی را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که موتورهای دیزلی توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می شوند و در مدل های مختلف در بازار جهانی عرضه می شوند. بنابراین شناخت بهترین دیزل ژنراتور برای استفاده در ایران موضوع مهمی است که در مجموعه کاشانیکو به بررسی آن می پردازیم.

1 را وارد کنید

دیزل ژنراتور و اهمیت استفاده از آن

موتور دیزل یکی از تجهیزات بسیار مهم است که کمبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می کند

در چنین مراکزی که دسترسی به برق شهری و سراسری امکان پذیر نیست، با کمک این دستگاه شرایط مناسبی ایجاد شده و می توان عملکردهای مورد نیاز را انجام داد. بنابراین باید از این دستگاه برای انبارهای صنعتی، کارگاه ها، مزارع و غیره که نیاز به برق زیادی دارند استفاده شود. از طرفی بیمارستان ها، آتش نشانی ها، ادارات و ... به دلیل نبود این تجهیزات تلفات زیادی را متحمل می شوند. همه این مشکلات نشان از اهمیت استفاده از موتور دیزل در مکان های مختلف دارد.

بهترین دیزل ژنراتور ایران کدام است؟

دیزل ژنراتورهای مورد استفاده در ایران هم ایرانی و هم خارجی هستند که از بهترین انواع موتورهای دیزلی برند خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لامپ پنتا

یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران که پس از برند آمریکایی کاترپیلار به عنوان بهترین موتور دیزل شناخته می شود، برند دیزل ژنراتور ولوو پنتا می باشد. این برند ساخت کشور سوئد بوده و در ایران قابل خرید می باشد. کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا را دارند می توانند آن را در مدل های مختلف خریداری و استفاده کنند.

پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از بهترین برندهای دنیا شناخته شده در سراسر جهان و ساخت کشور انگلستان می باشد. پرکینز موتورهای دیزلی خود را از 8 کیلووات تا 2 مگاوات تولید می کند و مدل های مختلفی دارد. دیزل ژنراتورهای ساخت شرکت پرکینز از طریق واردکنندگان و نمایندگی های این شرکت در ایران موجود می باشد و شما می توانید انواع موتورهای دیزلی ساخت این شرکت را در ایران خریداری نمایید.

زیره

علاوه بر موتورهای دیزلی پرکینز که در انگلستان تولید می شود، برند کامینز نیز در این کشور تولید می شود که از نظر کیفیت و شهرت با پرکینز رقابت می کند. در واقع در تمام دنیا دیزل ژنراتور کامینز از نظر کیفیت در رده پرکینز قرار می گیرد. خوشبختانه موتورهای دیزلی تولیدی این شرکت نیز به راحتی در ایران وجود دارد و توسط واردکنندگان وارد کشور می شود. به همین منظور شما همشهریان عزیز می توانید با توجه به شرایط و اهداف خود مدل های مختلف این موتور دیزلی را تهیه و استفاده نمایید.

بادیه نشین

شاید فکر کنید موتور دیزلی که چین در تولید و تولید آن فعالیت دارد، انتخاب خوبی نیست و وضعیت خوبی ندارد، اما موتور دیزلی در تولید و تولید موتورهای دیزلی نقش دارد. البته لازم به ذکر است که بودوین دیزل ژنراتور یکی از بهترین برندهای موتورهای دیزلی تولید مشترک فرانسه و چین بوده و در گروه بهترین برندها قرار می گیرد. Baudouin از سال 1918 در فرانسه فعالیت می کند و امتیاز آن توسط چین در سال 2009 خریداری شد. به همین دلیل این شرکت به عنوان یک شرکت چینی-فرانسوی تولید کننده مدل های مختلف موتورهای دیزلی شناخته می شود.

مرد جوان

قیمت دیزل ژنراتور ایرانی نسبت به خارجی

وقتی صحبت از دیزل ژنراتور خارجی می شود، قیمت مهم است و اکثر خریداران مایلند از قیمت دیزل ژنراتورهای ایرانی نسبت به خارجی مطلع شوند.

در این رابطه قیمت دیزل ژنراتورهای مارک ایرانی و خارجی بسیار متفاوت است و باید برای خرید دیزل ژنراتورهای ساخت خارجی به ویژه دیزل ژنراتورهای با برند برتر دو برابر ساخت ایران هزینه کرد. باید به آن اشاره کنم

تولید کننده گازوئیل ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ایران در زمینه ساخت موتورهای دیزلی نیز فعال است، محصولات آن با کیفیت و مناسب پاسخگویی به نیازهای مختلف شما عزیزان می باشد. به همین دلیل می توان گفت که دیزل ژنراتورهای ایرانی و خارجی از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند و مصرف کنندگان می توانند در هزینه ها و هزینه ها صرفه جویی کنند. لازم به ذکر است که در اکثر موارد موتورهای دیزلی خارجی تعمیر و نگهداری دشوارتر و هزینه بیشتری دارند. این موضوع نیز بین موتورهای ایرانی و خارجی فاصله ایجاد می کند و وضعیت دیزل ژنراتورهای ایرانی را بهتر می کند.

خرید دیزل ژنراتور در ایران

خرید دیزل ژنراتور در ایران محدودیتی ندارد و به راحتی می توانید انواع این دستگاه اعم از خارجی و ایرانی را خریداری کنید. واردکنندگان موتورهای دیزلی این محصولات را به صورت قانونی وارد کشور کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و خرید موتورهای دیزلی خارجی را آسان می کنند. از طرفی لازم به ذکر است که شرکت واردکننده موتور دیزل معمولا دارای خدمات پس از فروش و گارانتی به خریداران می باشد.

اخرین حرف

اگر تصمیم به خرید انواع دیزل ژنراتور خارجی یا ایرانی دارید و به دنبال برندهای معتبر ذکر شده در قسمت های بالا هستید، می توانید با پذیرش کاشانیکو به آدرس اینترنتی کاشانیکو در این مرحله اقدام کنید. شرکت کاشانی یک شرکت وارداتی دیزل ژنراتور در ایران می باشد که انواع موتورهای دیزل وارداتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما اعضا عزیز قرار می دهد و شرایط بسیار خوبی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سایت از طریق وب سایت و یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

مطالعه از رفرنس: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44678-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA