سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پزشک متخصص پوست و مو


متخصصین پوست و مو عوارض پوستی و همچنین اختلالات مو و ناخن را درمان می کنند. علاوه بر دوره عمومی، متخصص پوست باید یک دوره تخصصی را نیز بگذراند تا تجربه کسب کند. متخصصان پوست انواع عوارض را درمان می کنند، از بثورات پوستی جزئی مانند کهیر گرفته تا بیماری های مزمن پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس. متخصصان پوست قادر به تشخیص بیماری های مختلف هستند و می توانند بیماری هایی را با علائم مشابه تشخیص دهند. امروزه بسیاری از متخصصان پوست می توانند عمل های زیبایی را انجام دهند و به بیمارانی که نگران ظاهر شدن علائم پیری روی پوست خود هستند کمک کنند تا جوانی خود را به دست آورند. یک متخصص زیبایی دوره های تخصصی را برای کسب مهارت هایی مانند جراحی ترمیمی برای درمان اسکارهای جراحی، تزریق ژل یا بوتاکس، اسکلروتراپی (رفع رگ های واریسی)، لایه برداری شیمیایی، کاشت مو و لیزر می گذراند.

پوست بزرگترین عضو بدن است و نیاز به مراقبت ویژه دارد. اگر می خواهید در اولین ملاقات خود با پوستی صاف و شفاف بهترین تاثیر را بگذارید، یا اگر می خواهید سفر خود را به سمت سلامتی از لایه بیرونی بدن خود شروع کنید، باید پوست خود را به یک متخصص واجد شرایط بسپارید. به نتیجه مطلوب برسد. انتخاب متخصص پوست بهترین راه برای جوانتر به نظر رسیدن و پیشگیری از مشکلات مختلف پوستی است زیرا متخصص پوست روش های مختلف درمان بیماری های پوستی را به خوبی می شناسد و با توجه به شرایط موجود بهترین درمان را توصیه می کند. متخصصین ما در کلینیک مراقبت از پوست و مو رازی با استفاده از تجربیات و مهارت های خود به تشخیص انواع مشکلات پوستی و تعیین روش های درمانی مناسب برای اصلاح و درمان آنها می پردازند و همچنین جدیدترین و مدرن ترین خدمات زیبایی را برای بهبود ظاهر پوست ارائه می دهند. پوست پوست .

یک متخصص پوست انتخاب کنید.

دارای تابلوی مخصوص

باید توجه داشته باشید که تمامی پزشکانی که مدعی تخصص در زمینه دارودرمانی و جراحی پوست هستند، رزیدنتی در رشته پوست را گذرانده و امتحانی را پس نداده اند. اگر می خواهید درمان پوست خود را به متخصصی با بالاترین کالیبر بسپارید، به دنبال یک متخصص پوست با مجوز بگردید.

مشاوره

بسیاری از متخصصان پوست و مو بیوگرافی و تجربیات خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند و بخشی را در وب سایت خود به توصیفات بیماران قبلی اختصاص می دهند تا به مشتریان بالقوه تصویر دقیق تری از آنها ارائه دهند. در هر صورت مشاوره مهمترین بخش آشنایی با متخصص است. مشاوره فرصت خوبی است تا بیمار شخصاً انتظارات و درمان خود را برای پزشک توضیح دهد و دریابد که آیا راه درستی را برای تحقق خواسته خود انتخاب کرده است یا خیر. بنابراین وقتی برای مشاوره به مطب می آیید، از پرسیدن سوالات دقیق و مفصل در مورد هزینه درمان، نتیجه، زمان بهبودی و عوارض جانبی دریغ نکنید، از متخصص بخواهید که نتیجه مورد انتظار و همه این موارد را توضیح دهد. برای دانستن تصمیم درست، از یک متخصص بپرسید.

یک متخصص چه مشکلات پوستی را می تواند درمان کند؟

برخی از مشکلات پوستی مادام العمر هستند و برخی به دلیل تغییرات هورمونی هستند. علت مشکل هر چه باشد، ناامیدی اغلب نتیجه اجتناب ناپذیر است. بسیاری از بیماران از افسردگی و عقب نشینی رنج می برند. با این توضیح، اگر عوارض پوستی دارید که به خودی خود بهبود نمی یابند یا به داروهای بدون نسخه پاسخ نمی دهند، مراجعه به متخصص پوست بسیار مهم است. پس از همه، فقط یک متخصص پوست می تواند مشکلات پوستی را به درستی تشخیص دهد و درمان موثر را توصیه کند. برخی از مشکلات پوست، مو و ناخن که متخصصان پوست درمان می کنند عبارتند از:

چین و چروک چشم، چین و چروک لب یا خطوط غم، چروک لبخند، چین و چروک پیشانی و چین و چروک و خطوط صورت.

شل شدن پوست صورت، گردن و کشاله ران

ریزش مو که ممکن است در نتیجه وراثت، مصرف برخی داروها یا بیماری های خاص باشد، در صورت مشاهده ریزش مو یا کم پشتی موها باید برای تشخیص و درمان مناسب به متخصص مراجعه کنید.

اکثر بیماران به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ آکنه خفیف را تجربه می کنند. علت اصلی آکنه باکتری های گیر افتاده در منافذ پوست است.

اگزما: کارشناسان معتقدند که علت اگزما ژنتیکی است. به عبارت ساده، اگزما خشکی شدید و مزمن پوست است. بیماران اگزما سبوم کافی برای محافظت از پوست تولید نمی کنند و به باکتری ها اجازه نفوذ به پوست و ایجاد عفونت را می دهند.

پسوریازیس یک بیماری مشکل ساز است زیرا بیماران تمایل دارند خود را ایزوله کنند و از موقعیت هایی که پوست آنها را در معرض دید قرار می دهد اجتناب کنند.

زگیل: زگیل می تواند در هر جایی از بدن ظاهر شود، اما زگیل معمولاً روی دست ها، پاها و اندام تناسلی ظاهر می شود. با توجه به نوع و محل زگیل، متخصص پوست بهترین درمان را برای رفع زگیل توصیه می کند.

اختلالات ناخن: این مشکلات به دلیل ساییدگی و پارگی ناشی از کفش، کمبود ویتامین و قارچ ها رخ می دهد و گاهی اوقات با پسوریازیس اشتباه گرفته می شود. متخصصان با توجه به علت این اختلال درمان مناسب را توصیه می کنند.

آفتاب سوختگی، لکه های قهوه ای روی پوست و کک و مک

متخصص پوست چه چیزی را درمان می کند؟

تزریق بوتاکس پوست - راضی شده توسط 2

بوتاکس ماهیچه های مسئول ایجاد چین و چروک را ضعیف می کند به طوری که چین و چروک صاف می شود. تزریق بوتاکس همچنین تعریق بیش از حد کف دست یا زیر بغل را درمان می کند. بهبودهای حاصل از تزریق بوتاکس سه تا چهار ماه یا حتی بیشتر طول می کشد.

 

تزریق ژل

تزریق ژل فرورفتگی های صورت را پر کرده و صورت را جوان می کند. این ژل معمولا برای درمان چین و چروک و خطوط صورت، تقویت گونه ها، رفع گودی زیر چشم، تقویت چانه و لب ها تزریق می شود.

تزریق چربی

در درمان تزریقی، سلول های سالم از بدن بیمار خارج شده و به قسمت دیگری از بدن مانند سینه، باسن و نواحی صورت به منظور روشن شدن تزریق می شوند.

پی آر پی

PRP (تزریق پلاسمای غنی از پلاکت) تولید کلاژن و رتینول را افزایش می دهد. در نتیجه پوست اطراف محل تزریق به طور طبیعی کشیده می شود. پی آر پی ریزش مو را نیز درمان می کند.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های جوانسازی صورت برای صاف کردن پوست است. این روش برای از بین بردن جای زخم، حذف خالکوبی و کاهش لکه های ناشی از افزایش سن، چین و چروک ها و برخی رشد های پوستی استفاده می شود.

میکرونیدلینگ

متخصصین میکرونیدلینگ یا سوزن‌های پوستی سوزن‌های بسیار ظریفی را وارد پوست می‌کنند تا آسیب‌های کوچکی ایجاد کنند. این آسیب پوستی با بهره گیری از مکانیسم ترمیم طبیعی پوست باعث تشکیل کلاژن جدید می شود.

غذا

هایفوتراپی (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) یا لیفت صورت با اولتراسونیک به یکی از محبوب ترین روش های لیفت صورت و گردن تبدیل شده است. هایفو روشی موثر برای جوانسازی و لیفت پوست است که به صورت فرم می دهد و چین و چروک و خطوط ریز را از بین می برد.

لیزر موهای زائد

تکنولوژی های مبتنی بر نور و لیزر، تحول چشمگیری در روش های زیبایی و درمان پوست ایجاد کرده است. لیزرهای موج بلند به ملانین موجود در ساقه مو نفوذ کرده و توانایی فولیکول مو برای بازسازی مو را مختل می کند. به این ترتیب، منابع نور پالسی به طور موثر موهای صورت، زیر بغل، پشت، ساق پا، ناحیه تناسلی و بیکینی را از بین می برند.

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر برای رفع چین و چروک های سطحی و متوسط ??به عمق انجام می شود. لیزر یک پرتو نور پر انرژی و روشن تولید می کند که از ناحیه پوست مورد نظر عبور می کند. توسعه فناوری لیزر این امکان را برای متخصصان پوست فراهم کرده است که به طور ایمن و موثر بیمارانی را با رنگ های مختلف پوست درمان کنند.

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-پوست-و-مو-در-شیراز